tiistai 26. maaliskuuta 2013

pitkäst aikaa

HEIII 
pitkäst aikaa kirjottelen ku mun kone ei oo vaa julkassu mitä luonnoksii nyt tuol pari onkaa mut kuiteski (:
olin täs viime sunnuntain mun frendin rippijuhlis ja sitä ennen olin aamul messus, mut onneks oli hyvää seuraa :> sitte noona ja netta tuli meille ja tosiaa laitettii ittemme kuntoo ja lähettii nennalle (: 
oli hyvää syötävää ja muutenki nenna oli tosi kaunis (: oli kiva päivä ja nyt en oo tehny oikee mitää ihmeellist :) koulus menee paremmi nykyää ja tänää illal meenki treeneihin ja ainii tosiaan tilattii meijä ekl:n (erityiskoulutusluokka) kaa tommoset ihanat collage-puvut (: oon aivan rakastunu :) mut ei mulla täs ihmeempii kirjottelen sitku on jotain kerrottavaa byee (:





  
täs viel kuva täst upeudesta tähän loppuun :) <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti